Bideaon agertzen da betiko eskola bat, non irakaslea biderkatzeko taula erakusten ari da. Erabiltzen duen metodoliga memoristikoa da, behin eta berriro biderkaketak errepikatzea.
Bat-batean, irakasle bat gelan sartzen da eta ordenagailuak klasean erabiltzeko proprsatzen ditu, bertan gertatzen ari dena ez zaiolako oso didaktikoa iruditzen.
Aste gutxi batzuk pasa ostean, klasera ordenagailuak ekartzen dituzte, ikasle bakoitzarentzako bat.Baina iharduera berdina da, umeek biderkaketak ordenagailuan dituzte eta behin eta berriro errepikatzen dituzte, irakaslea berriro ere metodologia memoristikoa erabiltzen ari da.
Berez teknologia berriak ez dute ezertarako balio gure metodoak ez badira aldatzen. Irakasle batek teknologia berriak erabiltzen ikasi dezake, baina metodologia berriak ez baditu ikaste eta aplikatzen ez du ezertarako balio.
No hay comentarios:
Publicar un comentario